Translate

wtorek, 30 kwietnia 2013

Branża wystawiennicza w XXI wieku - nowe technologie i internet

Branża wystawiennicza w XXI wieku - nowe technologie i internet: Dla nowoczesnych wystawców targi to wielka szansa i niezwykła okazja, dzięki której mogą wiele zyskać. Jedyne co muszą zrobić, to zwrócić na siebie uwagę zwiedzających – a to, ostatnimi czasy jest coraz trudniejsze. W dobie internetu i niemal całkowitej cyfryzacji, wystawcy prezentując swój produkt czerpią pełnymi garściami z najnowszych technologii. Przyjrzyjmy się najciekawszym trendom, którym podlega nowoczesna zabudowa targowa.
targi zabudowa ferrari warszawa
Ceny udziału w najpopularniejszych i najważniejszych dla poszczególnych branż targach często bywają zawrotne. Dlatego wystawcy wykupując jak najmniejszą powierzchnię muszą sprawić, by to właśnie ich stoiska targowe zapadły zwiedzającym w pamięć. Jak to zrobić? Jednym z rozwiązań jest zastosowanie monitorów LCD oraz różnego rodzaju playerów. Specjaliści przewidują wręcz, że w najbliższych latach statyczna reklama zupełnie odejdzie do lamusa. Reklamy multimedialne świetnie sprawdzają się na niewielkim stoisku, są estetyczne, przyciągają uwagę i zaskakują widza. Dodatkowo kreują wizerunek marki jako nowoczesny i wychodzący naprzeciw potrzebom klienta.
Zupełnie minimalistycznym rozwiązaniem jest z kolei multimedialny kiosk informacyjny. Te interaktywne urządzenia są niewielkie, intrygujące i łatwe w obsłudze. Dodatkowo czynnie angażują klienta w działania promocyjne firmy.
zabudowa targowa kwiaty polskie
Dla tych, którzy oszczędzać nie muszą również nie zabraknie gadżetów, dzięki którym ich zabudowa targowa stanie się prawdziwym dziełem sztuki. By zwrócić uwagę potencjalnych klientów, firmy na targach inwestują między innymi w: pokazy laserowe, technologie diodowe, kurtyny diodowe, które pozwalają wyświetlać obraz nawet w pełnym słońcu, czy chociażby fog screen, dzięki któremu zwiedzający, by dotrzeć do stoiska muszą przejść przez wyświetlaną reklamę. To nie Alicja po drugiej stronie lustra – nowoczesne targi to pokaz technologicznej siły!
Nie brakuje również gadżetów, które pomogą w trafieniu na odpowiednie stoisko. Co niektórzy organizatorzy targów jako środek transportu po całej przestrzeni proponują segway’e, czyli niewielkie dwukołowe pojazdy. Coraz częściej z prośbą o zgodę na udostępnienie materiałów reklamowych podczas targów zwróci się do nas… nasz telefon. Na popularności zyskuje bowiem tak zwany Bluetooth marketing. Dostępne są nawet zestawy słuchawkowe odsiewające dźwięki tła, dzięki którym można spokojnie rozmawiać nawet podczas najgłośniejszych imprez wystawienniczych.
Mimo wszystkich tych ciekawych rozwiązań oraz coraz lepiej przystosowanych polskich miast do organizacji tego typu imprez, czasem jednak rezygnuje się z tradycyjnej wersji targów i przenosi się je do wirtualnego świata. Targi on-line co prawda również poszerzają i wzbogacają swoją ofertę ale nigdy nie zdobywają tak wielkiego uznania w środowisku. A w niektórych branżach takie wirtualne wydarzenie jest zupełnie nieprzydatne. Dlatego tradycyjne targi i wspaniała, przyciągająca odwiedzających zabudowa stoisk targowych ciągle wiodą prym! Czas popracować nad bezpośrednim kontaktem z klientem bo tego nic nie zastąpi – profesjonalne stoisko targowe to świetny początek i nowoczesna wizytówka firmy.
zabudowa targowa

2 komentarze:

  1. Są oczywiście specjalne firmy, które realizują takie projekty związane z reklamą i promocją. Ja będę chciała skontaktować się w tej sprawie z Exposite. Projektują i wykonują specjalne ekspozytory szafy reklamowe, standy i w dodatku przeprowadzają na życzenie remodeling. Ja będę chciała zupełnie zmienić wygląd sklepu, a do tego potrzebuję zespołu najlepszych specjalistów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aktualnie technologia bardzo szybko się rozwija, a internet stał się podstawowym narzędziem z którego codziennie korzystamy. Dlatego tak ważne jest dobre połączenie i tutaj istotny wybór jest dostawcy. Polecam sprawdzić sobie ofertę https://fiberlink.pl/ , gdyż jest niezwykle atrakcyjna

    OdpowiedzUsuń